Još jedno novo druženje našić polaznika obuku pod nazivom ,,Od ideje do startapa“ sa predavačem Đorđem Ćelićem sa novosadskog FTN-a.
Ova radionica je bila poslećena CANVAS poslovnom modelu.
Polaznici su se upoznali sa ključnim segmentima CANVAS biznis modela kao što su:
- Propozicija vrednosti je ona vrednost koju vaš proizvod kreira za korisnika.
- Ključni partneri podrazumevaju se sva lica koja na značajan način utiču na poslovanje vašeg startapa.
- Tržišni segment treba da odgovori na pitanja kao što su “ Za koga vaš proizvod kreira vrednost?” , “Ko je vaša najznačajnija grupa korisnika?” ,”Ko su idealni korisnici vašeg proizvoda?”
- Ključne aktivnosti bi trebalo da objasne koje su najznačajnije aktivnosti koje obavljate kako bi isporučili vrednost vašim korisnicima.
- Ključni resursi podrazumevaju sve one značajne resurse koji su vam potrebni za uspešan razvoj vašeg startapa.
- Kod odnosa sa kupcima potrebno je da razumete i odlučite kakve ćete odnose graditi sa kupcima i na koji način ćete stupati u kontakt sa njima.
- Kanali prodaje i komunikacije su bitni kako bi isporučili vrednost svojim korisnicima, koji mogu pripadati različitim segmentima.
- Struktura prihoda opisuje način na koji vaš startap ostvaruje prihode.
- Struktura rashoda obuhvata sve troškove koje pravi vaše poslovanje.
Ovom prilikom polaznici obuka su imali priliku da degustiraju prirodne sokove napravljene po inovativnoj recepturi i tehnologiji, a koje proizvodi polaznik obuka Nikola Jerotijević.
Ova aktivnost je realizovana u okviru programa “Podizanje kapaciteta regionalnih inovacionih startap centara uz podršku naučno-tehnoloških parkova” koji BIC Kragujevac sprovodi u saradnji sa Naučno-tehnološkim parkom Beograd, na inicijativu Ministarstva nauke, tehnnološkog razvoja i inovacija, uz podršku Fonda za inovacionu delatnost.