Još jedno novo druženje našić polaznika obuku pod nazivom ,,Od ideje do startapa“ sa predavačem Đorđem Ćelićem sa novosadskog FTN-a.

Ova radionica je bila poslećena CANVAS poslovnom modelu.

Polaznici su se upoznali sa ključnim segmentima CANVAS biznis modela kao što su:

  • Propozicija vrednosti je ona vrednost koju vaš proizvod kreira za korisnika.
  • Ključni partneri podrazumevaju se sva lica koja na značajan način utiču na poslovanje vašeg startapa.
  • Tržišni segment treba da odgovori na pitanja kao što su “  Za koga vaš proizvod kreira vrednost?” , “Ko je vaša najznačajnija grupa korisnika?” ,”Ko su idealni korisnici vašeg proizvoda?”
  • Ključne aktivnosti bi trebalo da objasne koje su najznačajnije aktivnosti koje obavljate kako bi isporučili vrednost vašim korisnicima.
  • Ključni resursi podrazumevaju sve one značajne resurse koji su vam potrebni za uspešan razvoj vašeg startapa.
  • Kod odnosa sa kupcima potrebno je da razumete i odlučite kakve ćete odnose graditi sa kupcima i na koji način ćete stupati u kontakt sa njima.
  • Kanali prodaje i komunikacije su bitni kako bi isporučili vrednost svojim korisnicima, koji mogu pripadati različitim segmentima.
  • Struktura prihoda opisuje način na koji vaš startap ostvaruje prihode.
  • Struktura rashoda obuhvata sve troškove koje pravi vaše poslovanje.

Ovom prilikom polaznici obuka su imali priliku da degustiraju  prirodne sokove  napravljene po inovativnoj recepturi i tehnologiji,  a koje proizvodi polaznik obuka Nikola Jerotijević.

Ova aktivnost je realizovana u okviru programa “Podizanje kapaciteta regionalnih inovacionih startap centara uz podršku naučno-tehnoloških parkova” koji BIC Kragujevac sprovodi u saradnji sa Naučno-tehnološkim parkom Beograd, na inicijativu Ministarstva nauke, tehnnološkog razvoja i inovacija, uz podršku Fonda za inovacionu delatnost.